Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 nov 2024, 04:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 aug 2005, 17:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2003, 23:01
Indlæg: 158
Geografisk sted: Sydsjælland
Hej..

Jeg har nogle dyser der kommer fra en

Ford RS Turbo - Årgang 87 ( mark4 )
med flg. nummer og farve:

Gul
0437 502015

_________________

Efter et køb at anden indsugning fra en RS1600i har jeg nu samme nummer men en anden farve ..

Sort
0437 502015

Begge er fra Bosch
Men hvad kan de levere og hvad er bedst til min bil ( Ford RS turbo )

Har hørt at der sku være noget med farverne der fortæller sådan noget men har ik ku finde noget om det ...

Det er vil på en måde bedst at de kan levere mere end hva der er standard nu når man bygge om på motoren ( Knast, indsugning, og køre med 1,2Bar osv osv )


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 aug 2005, 21:28 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
Indlæg: 533
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Jeg er ret sikker på at indsugning på RS1600i og xr3i er 100% identiske, så jeg vil ikke håbe du har været ude og give store penge for den indsugning.

Borset fra det, så bude denne tråd fra et andet forum interesere:
http://forum.lemansarea.dk/viewtopic.php?t=119&highlight=

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 aug 2005, 21:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2003, 23:01
Indlæg: 158
Geografisk sted: Sydsjælland
Jakob Hansen skrev:
Jeg er ret sikker på at indsugning på RS1600i og xr3i er 100% identiske, så jeg vil ikke håbe du har været ude og give store penge for den indsugning.

Borset fra det, så bude denne tråd fra et andet forum interesere:
http://forum.lemansarea.dk/viewtopic.php?t=119&highlight=



--------------------

Hej

projektet er at få mine indsugningsrør forbi motoren i stedet for hen over den .. her kan jeg så oplyse at de ik er ens .. men spørgsmålet er mere om de dyser der fulgte med er bedre end dem jeg har på nu . og derofr kan levere mere nu da jeg har tunet den osv . . Min bil er en RS Turbo

Og da begge har samme nummer men farven ik er det så ku det være at det sorte var noget - hehe - Black devil - som kan klare alt .. smiler


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 aug 2005, 23:57 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 25 jul 2004, 21:54
Indlæg: 286
Geografisk sted: Østsjælland
farven har ingen betydning i det her tilfælde, det er nr der tæller, og de er ens.

mvh rs

_________________
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 aug 2005, 10:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2003, 23:01
Indlæg: 158
Geografisk sted: Sydsjælland
RSV skrev:
farven har ingen betydning i det her tilfælde, det er nr der tæller, og de er ens.

mvh rs



Jeg tror du har ret for lige meget hvad man leder efter og finder det nummer så er der kun tale om 380ml /min

Mener at have læst et sted at det er til ca. 300 hk . såå ja dem jeg har er store og kraftige nok . det ville jo ha været smart nu når den skal justeres at de evt ku gi lidt mere - og man var sikker på de ga nok ..

Jeg takker .. c",)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team