mekker søges

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

mekker søges

#1 Indlæg af FiatNørden? »

jeg har lige købt en 127 motor men den er lettere skilt af og jeg har ikke noget værktøj/sted så jeg søger en mekker der vil samle den for mig
Løn : efter færdigheder 8) Tid : først om en mrd tid... skal jo lige har lidt penge hehe...
ps det er en 1050 motor... det hele skulle være der...
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

Re: mekker søges

#2 Indlæg af John Sahl »

Thomas Andersen (Theo) fra Fiat Klub Danmark bor oppe i nærheden af dig, måske kan du overtale ham.. ;-)
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#3 Indlæg af Yugo Turbo »

kan jo ikke helt lade være at grine af at du skrev vinder af DHB 2006, med en uno T med croma motor i og nu er projektet solgt (selvom du sagde du ku lave det for under 50.000) og nu skal du ha en mekaniker til et simpelt motorskift...

:lol:
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

#4 Indlæg af FiatNørden? »

Yugo Turbo skrev:kan jo ikke helt lade være at grine af at du skrev vinder af DHB 2006, med en uno T med croma motor i og nu er projektet solgt (selvom du sagde du ku lave det for under 50.000) og nu skal du ha en mekaniker til et simpelt motorskift...

:lol:

hehe ikke helt rigtigt jeg kan sgu ikke selv lave noget på biler ud over at skifte olie og tændrør ,jeg betaler mig fra det :D

John Sahl skrev:Thomas Andersen (Theo) fra Fiat Klub Danmark bor oppe i nærheden af dig, måske kan du overtale ham.. ;-)

Han har ikke tid jeg prøvet MANGE gange og overtale ham ,så nu står min "nye" motor ude hos ham....
Besvar