tinasmartin skrev:
har aldrigt hørt om at det skulle revne!!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
det er et metal
tin-pasta det brugte vi ikke det var i ligesom flusmiddel i lodde-tin
Min (min!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
) autolakker er ihvertfald IKKE ligeglad med om bilen er tinspartlet, eller spartlet på konventionel vis.
Jeg har set utallige gamle veteranbiler hvor der er lavet toprestaureringer, og man har brugt tinspartel. De danner efter nogle år en fin lille "synkning" eller hvad man skal kalde det, rundt om tinnet.
Præcist som hvis et alm. spartelarbejde er lavet for billigt.
Der er vel ikke ligefrem tale om revner, men man kan tit se det igennem lakken.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!