For at slippe for koldstarter, og de problemer det giver med MS
Så har jeg langt om længe fået monteret mit bedre brugte benzin fyr.
Men som alt andet nyt jeg rør ved er der problemer.
Når man tænder for fyret starter vandpumpen først, gløderøret gløder, og turbinen starter, derefter starter benzinpumpen, og forbrændingen sættes igang. Foebrændingen fortsætter i ca 30 sek hvorefter den går ud, benzinpumpen kører stadig, men fyret forsøger ikke at genantende.
Hvad er der fejl på
flamme sensoren viser ingen ændringer i spænding, og kabine blæseren går ikke igang, det sidste kan være en fejl 40.
Er der nogen der ligger inde med et fejlsøgnings skema til en gl ardic varmer fra 1985
Og gerne vil kopiere den for mig.
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html