Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 mar 2025, 02:15

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
jep netop de to biler... evo 6 ville også være ok med mig :wink: ved ikke lige hva der gik galt, den skrev der var fejl på siden da jeg ville oste indlæget, så postede jeg det bare igen, så har den sku postet det hele selv om lortet sagde at den lavede fejl... billigt bras :lol:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

jep netop de to biler... evo 6 ville også være ok med mig :wink: ved ikke lige hva der gik galt, den skrev der var fejl på siden da jeg ville oste indlæget, så postede jeg det bare igen, så har den sku postet det hele selv om lortet sagde at den lavede fejl... billigt bras :lol:

var du i vandel lørdag (yogo power) ??? eller er det noget du har hørt fra 2.hånd??

Titel:
Mester Medlem

det er min kammerat der har den. var der ikke selv, var på arbejde desværre :cry:

Titel:
Mester Medlem

Hummmm... Jeg startede selv debatten med supraen, men nåede ikke at følge med før den var færdig, ØV!

Men den grå supra oppe på vandel i Lørdags, som er fra Kolding, havde i hvertfald aldrig nogen sinde 1000 hk... Og næppe heller ikke 850 HK...

De folk i snakker om der er arogante... Prøv lige sidt jer i deres sted! Konstant det samme spørgsmål fra folk som de aldrig har set før og nok heller aldrig ser igen... "ØHHH... HVA YER SÅÅÅN ÉN SÅ?". Jeg kunne da forestille mig at det blev belastende i længden... :?

Men ellers ved jeg at dem i sierrene i snakker om absolut ikke er arogante... De er faktisk total fine mennesker. Rigtig flinke enda!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Moderator

Der er jo lidt forskel på hvor intellegent man stiller spørgsmålene.
Folks arrogance er så belastene at se på, men det er nok fordi jeg ikke kan fordrage ikke at få et ordenligt svar på en ordenligt spørgsmål....

Titel:
Ja... jeg ved godt hvad du mener.

Jeg må så desværre tilstå at hvis jeg står og er optaget af at lave et eller andet ved lortet eller der er gået noget galt... Så har jeg ikke overskud til også at skulle besvarer spørgsmål. Men det var jo nok heller ikke sådan en situation.

Jeg selv stille sjældent spørgsmål til folk om deres biler ved sådan nogle steder som vandel... Det fører sjældent nogen steder hen syntes jeg.

v/h christian

Titel:
12,02 med 11,64 i køretid. andre der kørte det i en bil til under 50000kr totalt??? masser af std ford dele resten billigt/brugt. tankede lige 95 oktan på vejen derud. bmv?? 16v???? v8???????

Titel:
godt kørt fætter!

var der ikke noget med at du havde godt med lattergas med i den "kaffeblå" ford?
hvilke tider kørte du uden Gas på?

Titel:
godt kørt fætter!

var der ikke noget med at du havde godt med lattergas med i den "kaffeblå" ford?
hvilke tider kørte du uden Gas på?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time