Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:13

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
tror jeg ikk at der er.... hvor og hvad gav du det skader jo ikke at montere den..... hehe... har nemligt først lige fået olie-trykgiveren fra VDO importøren den var i rest ordre... gider bare ikk lige montere den når den ikke kan starte eller køre så er der lige lidt der er vigtigere jo....

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: K.B.H
jeg tror den koster omkring 600 dkr jeg købte den sammen med en masse andet hos burton .
prøv på det her forum http://www.interford.co.uk/forums/
du skal lige oprette dig som bruger ..
de fleste derovre køre med turbo på deres xr .

Titel:
Mester Medlem

tinasmartin skrev:
ja det er jo lige det..... har taget gaspjældet af nu og der er ir på det ene ben til pot. meteret så det kunne være det hjalp så den kunne starte der var nemligt ingen gnist på dyret..... og ingen forbindelse med komputeren..... skrev bare: COM ERROR........

Naaaa... Gaspotmeteret skulle ikke have noget at sige der. Normalt bruges det kun til accelerations paremetre når man kører Speed Densety (det gør du). Først når man kører Alpha N er det den primære belastningsmåling.

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hmm..... Jeg synes efterhånden det her lugter lidt mærkeligt.
Har den bil egentlig overhovedet nogensinde kørt korrekt???? Det lyder faktisk efterhånden ikke sådan, hvis turboen er stået af flere gange, end jeg har fingre..... 8) .
Naturligvis går adskillige dyre ting i stykker, hvis der springer en kølerslange, og man ikke liiiige opdager det.... :( .
Det gælder desv. også, hvis man uheldigvis har for mager blanding på en eller flere cylindre.
For slet ikke at tale om udgifterne, hvis en olieslange står af..... :shock: .
Men hvis en enkeltdel går i stykker gentagne gange, uden at der HVER gang er en ENTYDIG forklaring, må der efter min mening være noget helt andet galt!!
I det her forum snakker vi jo ikke om biler, hvor motoren skal renoveres for hver 17´ende kilometer, tværtimod vil de fleste netop helst bygge en maskine, som holder +60.000 km.
Dem, der renoverer turboen må da kunne sige, om den er gået i stykker pga. manglende smøring, for høj temp elle whatever.....
Husk at grave tilbage i historien og få forklaringerne på de tidligere renoveringer!

Måske skulle du overveje her i vinter at prøve at sætte bilen op UDEN turbo, rent forsøgsmæssigt.
Der kommer jo nok nogle "tørre" dage, og uden turbo-effekt får du jo både mulighed for at lære tech-II programmellet at kende, samt at du finder ud af om div. problemer relaterer til turboen!!!
Og så vil du jo være ekstraklar til foråret :D .
Det er jo heller ikke kun resultatet der er interessant, det er ligeså meget vejen dertil.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time