Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 dec 2024, 00:09

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
grydesvamp skrev:
klyfax du kan IKKE presse 2 lada elementer ned foran hinanden pga tværvanger og remhjul.!

Der snakkes eftermarkedet elementer, de køler bedre. Men er sagen urelevant.

Så er der altså ik meget plads at give af hvis der ik er plads til 1 cm køler mere... Men da det er 2 år siden jeg havde min lada så skal jeg ik kunne sige det... Det jo 2 elementer, smidt på 1 sæt orig. ende dæksler. Altså så selve elementet er lige så bredt som endedækslerne...

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
klyfax skrev:
grydesvamp skrev:
klyfax du kan IKKE presse 2 lada elementer ned foran hinanden pga tværvanger og remhjul.!

Der snakkes eftermarkedet elementer, de køler bedre. Men er sagen urelevant.

Så er der altså ik meget plads at give af hvis der ik er plads til 1 cm køler mere... Men da det er 2 år siden jeg havde min lada så skal jeg ik kunne sige det... Det jo 2 elementer, smidt på 1 sæt orig. ende dæksler. Altså så selve elementet er lige så bredt som endedækslerne...

det er kun lodde elementer hvor man kan komme næsten ud til samme bredt som endekassen .. hvis det er et clamps element skal der ca. 10mm luft på hver side.

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: sydjylland
Vax skrev:
@ Morten VJ Termostat køler og hvad der ellers måtte være er iorden... Havde ikk lige tænkt på den der med varme lede evnen :|

@Klyfax tror jeg misforstod den med dobbelt ellement, hvis det ikk fylder mere end endedækslerne kan det godt være der.. må se til vinter om det blir den løsning

@ Kolermanden Tak for tilbudet, kan ske jeg kontakter dig hvis mine egne evner ikk rækker :mrgreen:

@Audi 80 1,8 turbo Det er kun i sommervarmen (20-30 grader) jeg får problemet. Sådan var det ihvertfald sidste sommer, og bilen har fået lidt flere hk her i vinter, så det er bare for at være på forkant med situationen.. Ellers må jeg tage varme apparatet til hjælp..og slukke for aircon :grr:

@ Bufas Tror ikk den er kalket til. Og min plan indtil vidre tror jeg vil gå på at flytte ic, og så få en breder, måske dobbelt, køler i.. men der er jo lang tid til vinter så planerne kan jo ændres mange gange endnu :wink:

Mange tak for indput, lærte da noget mere om kølervæske jeg lige skal have afprøvet :)

hvis du har den termostat der åbner tidligst så bor det lille hul i den lidt op...-det giver mere tid før den er rigtig varm og så snart du kører pænt igen bliver den hurtigere kold -stadig en fusker løsning men varmeledningsevnen i kølervæske er ret dårlig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time