Samtlige saab 9000 turbo og alle 900 Turbo16v har originalt monteret BOV...
Daniel.
BOV ??
Redaktør: Moderatorer
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
ingen sviner i det her, men det er måske fordi de stort set ikke lærer noget om trykladning, dem der skal sælge dig den, og ligeledes med mekanikere, de der kender noget til det har undersøgt på baggrund af interesse eller taget kurser.
samt hvis du har sagt at jeg vil gerne købe en bov, så kan jeg godt forstå de er blevet mærkelige (jaka bov eller?)
blow off ventil/dump ventil, burde ha hjulpet dem lidt. forklarede du hva den bruges til?
venlig hilsen Lasse
samt hvis du har sagt at jeg vil gerne købe en bov, så kan jeg godt forstå de er blevet mærkelige (jaka bov eller?)
blow off ventil/dump ventil, burde ha hjulpet dem lidt. forklarede du hva den bruges til?
venlig hilsen Lasse
Brap brap brap...

-
skou
jeg forklarede dem på alle de sprog jeg lige kune hvad den skulle og gjorde... men de er godt nok ikke lige så hurtige
bov,blowoff,dump valve,recirkulerings ventil osv..... men nej de endte med et tysk navn som jeg ikke lige kan huske og den kostede over 1200 så vidt jeg husker....
men må snart tage miig sammen og komme op og prøve de bosch numre... .
bov,blowoff,dump valve,recirkulerings ventil osv..... men nej de endte med et tysk navn som jeg ikke lige kan huske og den kostede over 1200 så vidt jeg husker....
men må snart tage miig sammen og komme op og prøve de bosch numre... .
-
Gæst