Tvungen vinter dæks montering ja tak

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
lqs
Mester Medlem

#11 Indlæg af lqs »

volvo eller scania, det er dem der sinker trafikken på motorvejen! MVH. søren
Luffe
Junior Medlem
Geografisk sted: fredericia

#12 Indlæg af Luffe »

jeg kører i min polo på standard dæk, og den står fint fast!! hvis vi havde mere sne i danmark så var det i orden at vi skulle ha vinterdæk!
jeg har en golf der køre når DEN vil!!!
lqs
Mester Medlem

#13 Indlæg af lqs »

hvor fanden er patterne blevet af? nu er det da helt værdiløst at kigge på det du skrivet! MVH. søren
Morten VJ
Mester Medlem
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#14 Indlæg af Morten VJ »

lqs skrev:volvo eller scania, det er dem der sinker trafikken på motorvejen! MVH. søren

Syntes nu det er værre med gamle opler/forder der tror der er slørings eksperter for militæret

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#15 Indlæg af Transitfar »

Hov-hov, ikke genere fars gamle Transit!!! :evil: !!!
Jeg bor også ude på landet, vinterdæk er en absolut nødvendighed, og med en godt pløret grus/sandvej er det simpelthen spild af tid og penge og dyrt vand at holde andet end forruden ren....
Men Bilen bliver vasket hvert år i maj måned, når konen skal have sin årlige buket blomster.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Gæst

#16 Indlæg af Gæst »

vinter dæk er da spild af penge her i det her land har kørt fint med mine 205/16 sommer dæk og den har sgu kørt ligeså godt som mange andre med vinterdæk... men det er vel hver sin smag...

mvh

thomas
Martin R
Senior Medlem
Geografisk sted: Jylland
Kontakt:

#17 Indlæg af Martin R »

Hej

Jeg køre os på vinterdæk, men køre så længe som muligt på mine sommerdæk, mange har jo flotte alu til sommeren, og dem passer man jo gerne på, men jeg er godt tilfreds og når der er sne står jeg ikk ret godt fast uden mine vintersutter..

Mine forældre køre hele året på sommerdæk, og køre efter forholdene, og det er det det handler om, og ikk mindst at der er nok mønster på dækkene...

Hilsen Martin R
Besvar