takker for hjælpen her var lige nogle gode ting, specielt nr. til ham gutten.
jeg prøver dog først lige det med bremserens og batteriet på. derefter prøver jeg lige lige den der med at pille stikket af til dysen under tomgang.
takker og nu ved jeg hvad jeg skal i weekenden
jeg vil dog ikk anbefale turbo på en 750F da de i følge rygterne skulle have problemer med smøring af knasterne. og pas på med at skifte motoren ud da du så løber ind i den der 20% regel.
da en 750f har ca. 70-80hk på hjulet vil den få max 130-140hk. med et normalt turbo set-up.
og hvis du har kasko på svinet, så skal de vide det og så stiger premien sikkert noget nær lodret.
men jeg har hørt at der skulle være plads til at smide en R 7½ motor i uden de store stel ændringer og så vil en karburator ( 96/97 årg. ) passe godt og gir ca. 115 hk på hjulet og hvis du turbolader den får du let 170-180 på hjulet

)
sådan en motor kan fåes brugt evt. i sverige til 10-15k kr. og denne motorskift er sku nok også ulovligt når jeg tænker mig om. det afh. af hvilken model du har. den nye motor må ikk have mere end 20% mer effekt - opgivet af forhandleren og en R mod. gir 125hk.