Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior Medlem

Geografisk sted: Horsens
Syntes absolut at det er en god ide med en "protest" foran Christiansborg. Kunne forestille mig at vi alle mødes og kører i samlet trop. Evt. kunne det anmeldes som en lovlig demonstration.

Det ville helt sikkert give medie-dækning. Hvis alle så samtidig kunne køre ordenlig uden spinder og andet af det sjove mens det står på. Ja så kunne det jo være at de får øjene lidt op, og folk kan se at vi i bund og grund er unge og ældre med en efter min mening sund hobby.

Vil gerne høre andres mening :?:
Mvh Thomas

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Ja det hele handler om at vi skal ha det her til at blive en "strikke klub " der skal være plads til alle og det kan vi hvis vi bare står sammen, men stadig det skal være lovligt sikkert og godt

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Stevns
Ikke for at være en sur kælling, men hvorfor er det lige at dem der vil køre ræs ikke bare melder sig ind i en klub og køre lidt M/S, rally eller baneløb? Der står ikke noget i reglerne om at man ikke må køre baneløb i en bil med nummerplader på, så det er sådan set bare om at få sin licens og komme i gang!!!

Men gade-fræserne er måske bange for at få klø at de "rigtige" banebiler? ;-)

/Brian

Titel:
det er SÅDAN en debat man skal have igang med personerne på borgen.hvorfor skal man IKKE lave en bane.er det bedre med trafik dræbte og høj fart,end sikre forhold og sunde interesser.eller skal vi alle bare ty os til kriminalitet og ryge et kg hash.

jeg har undersøgt det med en motorsportklub,men det var lige dyrt nok for min pengepung.men det er vel bare få en sponsor(så som den danske stat) :roll:

Titel: Jeg er på!
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København Amager
Skide god ide med en anmeldt demo foran Christiansborg! 8) Jeg er på!
Og jep det er vigtig at vi køre stille og roligt bare den ene dag ellers ville de bare ryste på hovedet og lukke hele demo´en .Spørgsmålet er bare hvordan får vi samlet nok folk? Her igennem er vel ikke nok! måske skulle man skrive til V-MAX og den slags! Hvad siger i? Nogle gode ideer?

Mvh Dan

Titel:
Hej... ja det er ikke noget med at dem der ikke kører ikke kan være med .. Alle skal ha muligheden for at være med . men ens pris for alle uanset om der er folk der bare kigger eller kører. Hvis man feks siger 30kr pr bil pr aften kan man holde banen kørende. og det er lige meget om det så er club rally eller golf ja den skal være for alle..
Det hele drejer sig om at vi kommer væk fra off veje og at vi får sikkerheden i top så vi alle kan være der ..

Titel:
Ps ja det var ikke så tosset at kontakte V-max evt andre bil klubber og det er heller ikke noget problem og vi er evt nødtil at lave en til melding til turen til KBH men 40 kr pr person for hvis folk ikke dukker op har vi heller ikke penge i kassen til at starte for også er vi lige vidt. men ja så har folk der ikke har muligheden for at komme med der ind også muligheden for at støtte os økonomisk

Titel:
det er jo også en muglighed at sende en mail ud til samtilig bilklubber der har en hjemmeside for at få det lidt hurtigere i omløb og arrengere noget a.la racex på sjælland for at få folk til at møde op man køre jo ikke bare til sjælland for at være der 3 timer når man nu kommer fra jylland.

Titel:
Jeg har kontaktet V-max og klub skriben det er de to jeg har hørt at de kæmper mest for den sag så må vi jo bare se hvor mange vi kan få med på den ide...

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På føresædet
Det vil jeg gerne støtte. Der mangler seriøst en bane omkring KBH. Eneste muligheder jeg har for at køre 1/4 milen lovligt er på Vandel i Jylland.. og det er sku dyrt i benz etc at få ens Ama'kaner båd derover. Og det er heller ikke liiiiiiiige bilen til Rally eller den slags.
Billigste alternativ er Holeby for mig... men det er igen langt at køre, selvom jeg kan hilse på nogle venner på Falster på samme tid.

Hvad med at samle underskifter???? Hvis vi kan få 10.000 fx, så har politiker da noget at se og føle på. Og hvis folk vil lægge en lille 50'er for at bruge banen pr, gang.... jamen, så burde det let kunne køre rundt. Heller 50 kr for at bruge en bane tæt på KBH, end at fyrer 300 kr af bare på Benzin for at køre til Jylland...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time