Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 11:05

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
HØRT :-D Casper du kan sgu formulere dig og du har tilmed ret!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Der er pengepræmier på 200.000 euro (ca. 1.5 million) i det europæiske cannonballløb så kan jeg forstå hvis man begynder at køre stærkt! Men for 50.000 Dkr synes jeg ikke man skal sætte andres liv samt sit eget på spil.
FOR 200.000 euro ER DET IORDEN???:-O det lyder godt nok voksen DEAN

Hvis man skulle holde sådan et løb skulle man bare køre det om natten, så er der lidt mindre chancer for at der er nogen der køre ud foran en når man ligger med 200+
og heller ikke mange folk/børn på gaden...

MTM

Mit nye site som mangler en del arbejde endnu....
http://www.mtm-info.dk

Jeg syntes ideen om at leje en af de før nævnte baner lyder mere fornuftigt.
Det er ikke særlig intilligent at suse til KBH og sætte andre folks liv på spil...
Jeg mener godt at vi kan samle folk om en dag på en bane.

Spørgaer også hvor mange af de trykladede biler der kan holde til at køre til KBH med fuld skrue hele vejen. Hvis turboen er eftermonteret skal det i hvert fald være lavet ordenligt-
MVH Thomas:-O

Titel: Konklussion!!
Hej alle sammen i denne debat!!

Vil gerne berolige alle, med at der ikke bliver afholdt nogen som helst løb, af typen cannonball.. I hvert fald ikke af mig. Jeg skrev indlægget for at høre om etiken og moralen af de unge danske motorsports intresserede. Og må indrømme det ser sku da ikke helt slemt ud.

Det handler om konsikvent.. Og 50 KG jo det er da mange penge, men ikke når det gælder menneskeliv og da slet ikke af noget så dumt som et ræs gennem DK.

Jeg ser blot et problem, om det er til ræs i "industrien" eller gennem DK så er det jo menneskeliv der er på højkant begge steder. For der er jo mange uskyldige tilskuer tilstede (unge tilskuer) de kender jo ikke konsikvensen når en "racer" mister kontrollen.(ikke før det er for sent).

Så derfor synes jeg bestemt der skal ligges en masse krudt i at komme ind i de etablerede kredse for motorsport.. lægge den lille pose penge.. og så få skudt den "racer af"...

Håber sku der er nogle der får gjordt noget ved problemet for det er der!!!

Tror jeg vil slutte af med disse kommentare! andre skriv i blot videre???

Venlig hilsen

Etik & Moral

Nogle vil nok mene jeg er en klovn der ikke skal blande mig i jeres "nat race"!

Junior Medlem

Til PPJ

Jeg har ALDIRG sagt at det er okay at køre stærkt når man sætter andres liv på spil men du har åbenbart svært ved at læse HVOR GAMMEL ER DET DU ER? Jeg troede forøvrigt også at man skulle behandle hinanden ordenligt i et åbent forum.

Jeg er 19 år og har kørt race siden jeg har kunne gå så jeg er sandsynligvis en bedre "DRIVER" end så mange ande. Men du kan da bare lade det komme an på en prøve på en lukket bane selvfølgelig - Du siger bare tid og sted så skal jeg nok stille op. Vi kan f.eks. sige at taber betaler leje af bane samt en middag!

Til den såkaldte Arrangør!

Er det ikke bare fordi du har fået kolde fødder at du trækker i land? Sådan et "RACE" kan laves på mange måder så det bliver mere sikkert!

Mvh. Dean

Alle der kører ud for at se "stribe-ræs" ved godt at det er med en hvis risiko, ellers er man sq enten meget dum eller blondine.

Korrekt men der er vist også en del blondiner med på slæb... Til disse RACE...

Og der er ingen kolde fødder her....

Hej jeg er ny her. :-)

Jeg synes Dean lyder PRÆCIST som det han er, en 19årig knøs der ingen respekt har for fart whatsoever.. Dig om det 'Dean' lev dit liv :-P (You only live once so live in the fast lane!) haha grow up..

"Når man har præciseret sit standpunkt, behøver man ikke slå lejr på toppen af det."

- så det lader jeg være med, ha det godt.

;-)

//Ulrik

Junior Medlem

Hej!

Hold kæft hvor får folk ondt i røven når man provokere dem lidt! Men prøv at se nogen af de ovenstående indlæg og spørg så hvor gamle de er?

Hvis jeg ikke har respekt for fart er der ingen som har! Men du er åbenbart MEGET DYGTIG til at generalisere. Hvorfor tror du jeg køre stærkt på en bane og ikke i byen?

Ordsproget kommer fra Colin Chapman hvis du ikke ved hvem der er kan jeg fortælle at det var stifteren af sportsvognfabrikken LOTUS. Han var trods alt noget ældre end mig men fordi man er gammel kan man vil godt være en drengerøv.

Undskyld jeg valgte ovenstående ordsprog så her er et nyt: Alle har en fortid, men det er ikke alle som får en fremtid. Håber der giver stof til eftertanke.

Jeg troede for øvrigt vi var voksne mennesker som kunne opføre os ordenligt i stedet for at hænge folk ud i forumet! Men der er åbenbart visse personer som måske er gamle af alder men ikke af opførelse.

Jeg er åbenbart en KNØS ifølge Ulrich men du kan da bare prøve at tage min udfordring op! Så vil jeg da med glæde betale hvis jeg taber. Det må da være gentleman aftale!

Mvh. Dean

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time