Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 18:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Jeg kører med dobbelte ventilfjedre. Med indsatserne i løfterne bliver de noget lettere end std. mekaniske løftere. Med hensyn til vippearrangementet så kan de originale vippearme bevæge sig sidevejrs, det kan rullevipperne ikke. De styres af ventilen (hovedet på rullevipperen går ned på vær side af ventilen) derudover kan den ikke dreje ved vippearmsbolten. For at gøre det hele lidt mere stabilt bruger jeg et stud girdle, der holder alle vippearmsboltene sammen kan man godt sige. Dem der har kørt med dem siger de er stabile optil 10000 omd. Der er resten sgu stået af...

HenrikGM skrev:
Det er mit indlæg ovenover....Glemte at skrive navn på.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
umiddelbart virker det som om sølvstål er det samme som meterstål. Det har W. nr. 1.2210. Det er bare meget sjovt når det hedder silversteel/sølvstål og silberstahl......

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
et forslag ku være at gå ind på www.alco-metal.dk der står deres nummer. efter min mening et ret stort sted, men vigtigst af alt tager de sig tid til at hjælpe selvom man ikke nødvendigvis skal købe for 10 jern :) ved at lemvigh møller og munck ikke sælger til private. go jagt og fedt projekt. 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time