HenrikGM skrev:
Jeg tror ikke der er tale om at bestå dræntests, men vel nærmere problemet med at deltage med et E-, Dot-, whatever mærket dæk der efter mærkningen er lavet om, og deltage i en konkurrence hvor det er et krav.
hvilket egentlig undrer mig ret meget.. det må satme ikke larme og risikere at vække naboen, men om det er sikkert at køre på i en sommerbyge er irellevant
og jeg er sikker på at det ku være spændende at undersøge dybere, men jeg syntes ikke jeg kan "forlange" at andre skal bruge tiden på at undersøge dybere, når det egentlig ikke bekymrer mig nok til at jeg selv gider bruge tiden på det (prioritering op til et mesterskab)
kan sagtens følge synspunkterne bag med at ændre på et produkt og den slags, omvendt, er det så meget farligere end at montere et ikke godkendt dæk (igen fra motorsportens verden) eller lave andre lige ud over gråzonen ombygninger på sin bil? lidt ligesom at montere større bremser egentlig, det kan sagtens gøres, og alle vil være enige om at det er en vigtig opgradering, men for satan man er total psychopat forbryder hvis man så gør det..