HenrikGM skrev:
Mon ikke du har for meget olie i?
Eller en fejl på udluftningen.
På en volvogearkasse går man væk fra ATF, og over på motorolie. Udluftningen er meget minimal, men jeg tror ikke olie niveauet står så højt som det gør på din.
lqs skrev:
hvis ikke det er centreret, så får både gearkasse og pakdåser det godt nok svært. for så er der "noget" der bliver tvunget til en af siderne/op/ned. det samme med strålestykket der går ind i bagenden af gearkassen. passer det ikke i gearkasse får pakdåsen en umulig opgave.
MVH søren
det er kontateret at det ikke er pakdåsen, og at der ikke er for meget olie på, samt at gearkassen ikke har en decideret udluftning, men udlufter ved gearstangen
idag faldt mine øjne så over speedometer indsatsen, og den ser noget ulden ud, ikke at o-ringen umiddelbart ser ud til at fejle noget, men at indsatsen har været "fejlmonteret" og giver sig sideværs,,, så skifter lige hele indsatsen, inden vi køre den på rullerne imorgen, håber sgu ikke hullet er blevet ovalt, så får jeg satme et flip på tværs
så må vi se..
ps. at hælde 10w60 på en motor der er designet til noget andet, ISÆR 402m biler er for mig helt gak gak
al den oliesnak er religion, og nogen sover bedre om natten hvis de pøser castrol edge eller andet 10w60 i hullet, og fred være med det, men jeg gør det ikke