Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 07 jun 2025, 23:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Slavteren skrev:
den vi monterede kører skam stadig også! (med mindre den nye ejer selvfølgelig har fået lange nosser af den) dog uden fjernstart, og med det lille detalje at den en gang imellem finder på at låse...

Sådan en har jeg også haft, prøv lige at pille et batteri ud af en af fjernbetjeningerne og nøjes med at bruge den ene, og hjælper det ikke prøv den anden.
Jeg fik en fjernbetjening byttet på den konto, den var nemlig ikke tæt, så der var trængt fugt ind i.

Ellers så låser den automatisk efter 30 sekunder efter oplåsning på fjernbetjening, hvis en dør ikke har været åbnet.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Kan du ikke bare lave et lille relæ der klipper starter udgangen fra den thor satan så kan den jo prøve alt det den vil, efter bilen er startet...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
Runesm skrev:
Slavteren skrev:
den vi monterede kører skam stadig også! (med mindre den nye ejer selvfølgelig har fået lange nosser af den) dog uden fjernstart, og med det lille detalje at den en gang imellem finder på at låse...

Sådan en har jeg også haft, prøv lige at pille et batteri ud af en af fjernbetjeningerne og nøjes med at bruge den ene, og hjælper det ikke prøv den anden.
Jeg fik en fjernbetjening byttet på den konto, den var nemlig ikke tæt, så der var trængt fugt ind i.

Ellers så låser den automatisk efter 30 sekunder efter oplåsning på fjernbetjening, hvis en dør ikke har været åbnet.

i så fald ville begge fjernbetjeninger være deffekte ;) løsningen blev at han altid havde fjernbetjening nummer 2 i lommen... eller kravlede ind gennem bagklappen, hvilket vil sige over / under / gennem bur mv :lol:

skal måske påpeges at det var med maskinen kørende den fandt på det, og allarmdelen var aldeles fraværende. men da bilen ikke havde nogle direkte håndtag blev den alligevel brugt til låsen indtil der blev hældt noget bedre i. bilen blev bare solgt først.

det fede i at have en lækker bil forsvinder ligesom når man til et træf bliver nødt til at låne en bil så man kan køre hjem efter fjernbetjening nummer 2, og bilen med en deffekt pakning i varmensiden på turboen står og leger røgmaskine i tomgang :damn:

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

mh skrev:
Kan du ikke bare lave et lille relæ der klipper starter udgangen fra den thor satan så kan den jo prøve alt det den vil, efter bilen er startet...

Det var faktisk en udemærket ide, men problemet er, at hvis alarmen ikke får et signal fra motoren når den er startet, så efter de 8 startforsøg, så slår den tændingen fra, og går tilbage til almindelig alarm-mode.

Slavteren - Fair nok så :D Tror bare jeg lader alarmen være som den er, og fortæller hende hun skal holde fingrene fra start-knappen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Næstved
Har selv haft en thor alarm med fjernstart, den red på starteren som den lystede nogle gange fungerede det fint, andre gange prøvede den 8 gange hvis man ikke lige fik stoppet den, kunne ikke gennemskue fejlen da alle signaler kom som de skulle.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time