Runesm skrev:
Slavteren skrev:
den vi monterede kører skam stadig også! (med mindre den nye ejer selvfølgelig har fået lange nosser af den) dog uden fjernstart, og med det lille detalje at den en gang imellem finder på at låse...
Sådan en har jeg også haft, prøv lige at pille et batteri ud af en af fjernbetjeningerne og nøjes med at bruge den ene, og hjælper det ikke prøv den anden.
Jeg fik en fjernbetjening byttet på den konto, den var nemlig ikke tæt, så der var trængt fugt ind i.
Ellers så låser den automatisk efter 30 sekunder efter oplåsning på fjernbetjening, hvis en dør ikke har været åbnet.
i så fald ville begge fjernbetjeninger være deffekte

løsningen blev at han altid havde fjernbetjening nummer 2 i lommen... eller kravlede ind gennem bagklappen, hvilket vil sige over / under / gennem bur mv
skal måske påpeges at det var med maskinen kørende den fandt på det, og allarmdelen var aldeles fraværende. men da bilen ikke havde nogle direkte håndtag blev den alligevel brugt til låsen indtil der blev hældt noget bedre i. bilen blev bare solgt først.
det fede i at have en lækker bil forsvinder ligesom når man til et træf bliver nødt til at låne en bil så man kan køre hjem efter fjernbetjening nummer 2, og bilen med en deffekt pakning i varmensiden på turboen står og leger røgmaskine i tomgang