Hvad er der sket med denne turbo?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Kws
Medlem
Indlæg: 131
Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Geografisk sted: Randers

#11 Indlæg af Kws »

hov. min fejl. det er selvfølgelig links gevind..
Andy
Senior Medlem
Indlæg: 315
Tilmeldt: 12 jul 2006, 16:58

#12 Indlæg af Andy »

Kws skrev: da de mange gange har fået logtite skrue sikring fra fabrikken.


Ja og det er en rigtig god ide og give den Loctite igen, hvis turboen skulle gå hen og bremse hårdt op "stalle" vil møtrikken somme tider skrue sig selv af fordi turboen bakker....dog mest problemer ved højt ladetryk + 3bar

Mvh

Andy
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#13 Indlæg af HenrikGM »

Hvis man så enten overdriver brugen af locktite, eller vælger en forkert type, så trækker det ned mellem kompressorhjul og aksel, og så er den reelt engangsmonteret......
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#14 Indlæg af klyfax »

HenrikGM skrev:Hvis man så enten overdriver brugen af locktite, eller vælger en forkert type, så trækker det ned mellem kompressorhjul og aksel, og så er den reelt engangsmonteret......


Så'en er det jo med alt der for loctite. Man skal passe på med dosering.
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#15 Indlæg af duckstar »

Jeg ved ikke hvordan den er samlet. Jeg har købt den som ny fra H. Daubjerg..
Vh. Anders
Besvar