Hvad er der sket med denne turbo?
Redaktør: Moderatorer
-
Kws
- Medlem
- Indlæg: 131
- Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
- Geografisk sted: Randers
-
Andy
- Senior Medlem
- Indlæg: 315
- Tilmeldt: 12 jul 2006, 16:58
Kws skrev: da de mange gange har fået logtite skrue sikring fra fabrikken.
Ja og det er en rigtig god ide og give den Loctite igen, hvis turboen skulle gå hen og bremse hårdt op "stalle" vil møtrikken somme tider skrue sig selv af fordi turboen bakker....dog mest problemer ved højt ladetryk + 3bar
Mvh
Andy
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Hvis man så enten overdriver brugen af locktite, eller vælger en forkert type, så trækker det ned mellem kompressorhjul og aksel, og så er den reelt engangsmonteret......
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
HenrikGM skrev:Hvis man så enten overdriver brugen af locktite, eller vælger en forkert type, så trækker det ned mellem kompressorhjul og aksel, og så er den reelt engangsmonteret......
Så'en er det jo med alt der for loctite. Man skal passe på med dosering.
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."