Godt malearbejde? - ja KLART... *suk*

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mazdarati
Medlem
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

Godt malearbejde? - ja KLART... *suk*

#1 Indlæg af mazdarati »

Lad mig lige høre hvad i mener om dette malearbejde - maleren siger at det ikke kan laves bedre.

Billede
Billede
Billede
Billede

Jeg har tænkt mig at klage til forbrugerklagenævnet. FDM er friske på at lave en retssag. Hvad siger powerpage?
Senest rettet af mazdarati 22 okt 2003, 20:06, rettet i alt 1 gang.
Turbo-sælgeren til Turbo-køberen:"Der er ikke mange glæder tilbage her i livet, men jeg kan garantere dig for at én af dem er lige hér i denne kasse!"
calibraen
Nyt Medlem

#2 Indlæg af calibraen »

ja jeg ville ikke være tilfreds :x
Hald79
Senior Medlem
Geografisk sted: midtjylland
Kontakt:

#3 Indlæg af Hald79 »

selve påsprøjtningen er vel fin............men han må da have haft næsen for langt nede i fortynderdunken da han blandede farve..... :shock: :shock:
mazdarati
Medlem
Kontakt:

#4 Indlæg af mazdarati »

selve påsprøjtningen er vel fin

Ja, for så vidt. men det skal måske lige nævnes at der oven i købet er en løber i forskærmen - den er godt nok ikke så stor, men den er der!
Turbo-sælgeren til Turbo-køberen:"Der er ikke mange glæder tilbage her i livet, men jeg kan garantere dig for at én af dem er lige hér i denne kasse!"
Luffe
Junior Medlem
Geografisk sted: fredericia

#5 Indlæg af Luffe »

om igen malermester.. det er jo ikke en bolsjebutik der er blevet malet!
jeg har en golf der køre når DEN vil!!!
ole-k

#6 Indlæg af ole-k »

jeg har engang fået a vide at det er umuligt at ramme farven på en sølfarvet bil . på grund af metallet i malingen ikke falder ens .
mazdarati
Medlem
Kontakt:

#7 Indlæg af mazdarati »

det er også rigtigt, men jeg har lige fået malet halvdelen af bilen og der kunne man godt ramme farven! én ting er sikkert - man kan SAGTENS ramme bedre end dét der!
chr.lunde
Senior Medlem
Geografisk sted: Fyn Odense

#8 Indlæg af chr.lunde »

jeg ville fanme ikke være tilfres
det skal som min laves om....
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO
Mads B (dk)
Mester Medlem
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#9 Indlæg af Mads B (dk) »

Min bror har før haft samme problem, men det var fordi at de havde brugt farven fra før faceliftet, de var næsten ens men alligevel ikke.... fjolser
møffe

#10 Indlæg af møffe »

håber ikke du gav maleren mere end 1000kr for den lakering. :wink:
men det skulle da gerne kunne laves bedre jeg har aldrig endnu set en 2 farvet sølvgrå mercedes model frikørt taxi og der er da en del af dem der har fået skiftet en skærm eller 2.så når fdm gerne vil hive ham i retten så gør i bare det. :evil:
Besvar