så bare kom med nogle ide om hvilken bil jeg skal finde sådan en på... det er jo ikke så nemt lige at få alle folk til at åbne hjelmen ude på pakerings pladsen
søger: 60mm spjæld
Redaktør: Moderatorer
-
Morten Fog
- Medlem
- Geografisk sted: Skive
søger: 60mm spjæld
jeg er på udkig efter et spjældhus på ca 60mm, har mulighed for montering af gas-potmeter og som ikke er for langt/højt da jeg her lidt plads problemer.
så bare kom med nogle ide om hvilken bil jeg skal finde sådan en på... det er jo ikke så nemt lige at få alle folk til at åbne hjelmen ude på pakerings pladsen
og hvis I har såden et spjæld til at ligge så skriv endelig...
mvh Morten
-
JPP
- Admin

Re: søger: 60mm spjæld
Morten Fog skrev:jeg er på udkig efter et spjældhus på ca 60mm, har mulighed for montering af gas-potmeter og som ikke er for langt/højt da jeg her lidt plads problemer.
så bare kom med nogle ide om hvilken bil jeg skal finde sådan en på... det er jo ikke så nemt lige at få alle folk til at åbne hjelmen ude på pakerings pladsenog hvis I har såden et spjæld til at ligge så skriv endelig...
Peugeot S16 motorene, 405 Mi-16 og 2.0 8v motoren kører med ca. 60 mm spjæld
Mvh Jakob
-
ford p7 biturbo
- Medlem
Re: søger: 60mm spjæld
Morten Fog skrev:jeg er på udkig efter et spjældhus på ca 60mm, har mulighed for montering af gas-potmeter og som ikke er for langt/højt da jeg her lidt plads problemer.
så bare kom med nogle ide om hvilken bil jeg skal finde sådan en på... det er jo ikke så nemt lige at få alle folk til at åbne hjelmen ude på pakerings pladsenog hvis I har såden et spjæld til at ligge så skriv endelig...
Hej har et fra en ford måler 13cm i længden med en flance på ca 9,5cm X 10,5cm med 4 huller til fastgørelse. Det er fra en ford og med potmeter dog uden tomgangsmotor
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
-
Morten Fog
- Medlem
- Geografisk sted: Skive
lige lidt flere kriterier: det skal være med tomgangs skrue og ikke tomgangs motor, og når jeg skriver det skal været kort burde jeg have skrevet max 90mm og set et 58mm spjæld som var 65-70mm lang, men kan selvfølgelig ikke huske hvilken bil det sad på.
Gæst: hvilken fiat er det fra, hvor langt er det, hvor i landet opholder det sig og hvad skal det koste?
Gæst: hvilken fiat er det fra, hvor langt er det, hvor i landet opholder det sig og hvad skal det koste?
mvh Morten
-
Gæst