Bov fungere uden mølle...
Redaktør: Moderatorer
-
Airrider
Bov fungere uden mølle...
Heya ;0)
Har lige et par spørgsmål ang. BOV, kan det lade sig gøre at få den til at "lufte ud" uden at ha en mølle på? grunden til jeg spørger er ikke fordi jeg vil Fake at ha mølle på hehe, men har en luftundervogn, som der puster ud med et par bars tryk når man sænker, og ville derfor evt. sætte en bov på både fronten og røven, men det er jo ikke nok med kun luft fra den ene side er det??
Håber der er nogle der kan hjælpe med det her vinterprojekt hehe
:o
Har lige et par spørgsmål ang. BOV, kan det lade sig gøre at få den til at "lufte ud" uden at ha en mølle på? grunden til jeg spørger er ikke fordi jeg vil Fake at ha mølle på hehe, men har en luftundervogn, som der puster ud med et par bars tryk når man sænker, og ville derfor evt. sætte en bov på både fronten og røven, men det er jo ikke nok med kun luft fra den ene side er det??
Håber der er nogle der kan hjælpe med det her vinterprojekt hehe
:o
- Tiis
- Medlem
- Geografisk sted: Hedehusene
Nej...den kan ikk bruges på en sugemotor.
Men er det ikk lidt nedtur at "fake" at man har "mølle"
Det kunne da være federe at ha' en Sierra cossie. med et 1,6cl på bagklappen
.....mindre ka' også gøre det!!
Der må jo findes nogle magnetventiler du kan styre elektrisk til din undervogn!
Men er det ikk lidt nedtur at "fake" at man har "mølle"
Det kunne da være federe at ha' en Sierra cossie. med et 1,6cl på bagklappen
Der må jo findes nogle magnetventiler du kan styre elektrisk til din undervogn!
Mvh. Martin
TDI Power
TDI Power
-
Airrider
-
Airrider
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
-
Pappa the Kid
- Nyt Medlem
-
Airrider
heye
carsten: okay..bremse forstærkeren.. det lyder skummelt hehe men det vil jeg undersøge, ved du evt. hvem der kan gøre det ellers ?
Pappa: det er en luftundervogn, og den kører med max 8 bar normalt, men når man så sænker den, så lufter den jo ud, og der sidder bare et lille filter på nu..lyder ok, men kunne være vildt fedt med Bov på.. har set en svensk pickup der havde det nemlig ;0)
carsten: okay..bremse forstærkeren.. det lyder skummelt hehe men det vil jeg undersøge, ved du evt. hvem der kan gøre det ellers ?
Pappa: det er en luftundervogn, og den kører med max 8 bar normalt, men når man så sænker den, så lufter den jo ud, og der sidder bare et lille filter på nu..lyder ok, men kunne være vildt fedt med Bov på.. har set en svensk pickup der havde det nemlig ;0)