Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 mar 2025, 22:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Stevns
møffe skrev:
det er SÅDAN en debat man skal have igang med personerne på borgen.hvorfor skal man IKKE lave en bane.er det bedre med trafik dræbte og høj fart,end sikre forhold og sunde interesser.eller skal vi alle bare ty os til kriminalitet og ryge et kg hash.

jeg har undersøgt det med en motorsportklub,men det var lige dyrt nok for min pengepung.men det er vel bare få en sponsor(så som den danske stat) :roll:

Det dér holder ikke en meter!!
Jeg har sgu kørt rally på min SU og studielån og jeg har sgu ingen sponsorer. Så klap du bare hesten min ven!

/B

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Ja skrive i V-Max, de er helt sikkert med på ideen. Så kan man jo også dele flyere ud, og hænge sedler op i f.eks. Bil Experten, og diverse Tunings/Stylings butikker. Og alle de andre bilforums der findes på nettet kan man jo også skrive i. Så tror jeg at man er ved at nå ud til en meget stor del a dem der gerne vil har en bane at køre på. :D

Titel:
´Rolig nu vi skal ikke rakke ned på folk her alle må komme med deres mening... det er jo feks ikke alle der forstår os eller støtter os men vi er jo nødtil at gøre et forsøg for banerne kommer jo ikke af sig selv..
En underskrift indsamling er fin men ikke stærk nok jo sammen med et fram møde er den kanon men vi er nødtil at sammen arbejde med feks klub striben før vi er stærke nok, og de har også det nødvendige der skal til før en evt penge insamling, for mønt skal der til. og turen til KBH bliver heller ikke billig men jegh kommer selv fra syf fyn og jeg skal også selv betale for at komme, Men jeg kan se fordelen i at vi gør det da jeg selv kan se hvor farligt det er og vi er jo i bund og grund kriminelle uanset hvordan vi vender det. det er jo ikke lovligt vi alle kører lidt for stærkt til og fra og kører. nogen med % i blodet og det skal jo stoppes uanset hvor vi er bane eller ej...
Men ja private mennesker som ikke er med er vi jo til fare for og det er jo det vi vil ha stoppet ...
Og det er jeg sikker på at rasten af DK er enig om..
Hvor banen skal være kan vi starte en ny debat om for alle har et forslag og de de er også fine men igen vi er nødtil at starte et sted og gå vidre derfra....
Hvis nogen ja ris og ros j.lundsgaard@mail.dk

Titel:
der kunne jo eksempelvis blive postet en eller flere afstemninger på denne side. ang. valg af placering, str. på bruger betaling ved demo'en om der skal være 402m også, og en afst. der blot hører hvor mange der vil støtte sådan en projekt.

hvordan går det med den der 402'er der skulle laves i malmø?

Titel:
det er mig der har postet lige før, disse afstemninger skal selvfølgelig annonceres alle mulige steder som V-max og klub striben osv. så folk ser det.

Titel:
Ja det var også derfor jeg henvendte mig til dem i håb om at de også syntes det er en go ide.. venter kun på deres svar ...

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Lige en lille ide.....

Det er vel ikke engang nødvendig med en bane. Det er vel nok at få en vej lukket a, i et øde industri kvarter. I dette tilfælde er det jo stadig sådan noget natte gade race, men mener at ha hørt noget om at det er gjort et sted.

Sidst jeg var til ulovlig gaderace, var der er betjent der sagde, at han var sku ligeglad med at vi kørte race, det de var ude efter var ulovlige biler, og folk der kørte sprit. Jeg har også hørt en anden betjent der sagde, noget i stil med at, han ikke officielt ville sige at det var i orden med gaderace, men det der lå mellem linierne var at han egentlig syntes det var ok, bare man kunne holde sig fra alkohol.

Men uanset hvor godt arangeret og sikkert man gør det vil der altid være en eller anden idiot der bryder reglerne, med druk eller køre fuldstændig åndsvagt, og det er sådan en som ham der ødelægger det hele.
Man kan jo bare se når der har været race i Vandel, så bliver arangsørene næsten altid kontaktet a politiet for at få styr på de folk der ikke kan finde ud a at de ikke køre på banen mere.
Det jeg nok vil opnå med det her er, at vi skal opføre os som mynster billister når vi ikke er på banen. Så vi undgår alle de overskrifter med hvor mange unge der nu er dræbte i trafikken. For alle dem der sider på magten og pengene, tænker hver gang at de ser sådan en overskrift at det må være de "fans" streetracers. Men det er det jo næsten aldrig......

Hope you get the point :wink:

Titel:
Der tager du fejl "et stykke lukket vej er jo ikke nok " så er vi jo igen på off vej og det er ulovligt .... Fordelen ved en bane er jo at biler der er så ulovlige (forsvarlig stand) ikke kommer ind folk der er fulde ikke kommer ind og vil (personligt selv udpege dem )hvis de er der for de er farlige også gavner det sq ikke vores sag...
Og hvis politiet vil kan de sq komme og kigge med men på pladsen kan de ikke røre os men uden for kan de gøre hvad de vil, Det kan vi opnå ved en lukket og sikker bane og ikke på en off lukket vej for der gælder færdsels loven ...
Der skal jo så også være auto værn på begge sider og helst i mellem bilerne så det næsten er idiot sikkert så kun ja undskyld og ønsker det ikk men kun føren og hans egen bil der kan komme til skade på den 1/4mile også på en evt 2-3 km bane til race

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Ja ok Malibu, det har du helt ret i. Men jeg syntes bare at jeg havde hørt at det var gjort et sted, men det kan jo let være i sverige nu når jeg tænker efter. :oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time