Min "kære" Lada gør mig tosset!!
Redaktør: Moderatorer
-
Morten B
- Medlem
- Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
- needspeed
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ribe
Problemet er løst, såen tildels.
Der sidder to ventiler af en slags i karburatoren, og stikket på det ene var ikke godt. Så det fiksede jeg lige og nu kører den som før = nogenlunde
Grydesvamp ---> Tanken har også strejfet mig. Det bliver også såen, hvis det begynder at drille igen.
Der sidder to ventiler af en slags i karburatoren, og stikket på det ene var ikke godt. Så det fiksede jeg lige og nu kører den som før = nogenlunde
Grydesvamp ---> Tanken har også strejfet mig. Det bliver også såen, hvis det begynder at drille igen.
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Da det ikke virker uden..
-
Morten B
- Medlem
- Geografisk sted: Sydsjælland, Næstved
- grydesvamp
- Mester Medlem
hvad angår det ratslør du har skrevet på b"ørne" galleri kan det klares på 5 min med mindre dine styrekugler er færdige.. hvis du piller ånderøret af motoren når den går er der så meget tryk på eller næsten ingen ting ? hvis din motor er i fin stand så få da pillet toppen af og få den planet. knasten til westspeed og på en 1 eller 2 dobbelte kaburatore.. så kan jeg garantere for at din lada bliver ganske vågen 
Fri bane fuld hane! 
- needspeed
- Mester Medlem
- grydesvamp
- Mester Medlem
ja nede på styre huset sidder der en møtrik med en skrue i midten.
sørg for at hjulene peger ligeud! !! og pil møtrikken helt af under den sider en skive du også skal ha op for at kunne justere skruen og dermed sløret.. men gi den nu ikke for meget så bliver styretøjet træls og hårdt at vride rundt.. jeg har ca 5mm slør i min dyt..
sørg for at hjulene peger ligeud! !! og pil møtrikken helt af under den sider en skive du også skal ha op for at kunne justere skruen og dermed sløret.. men gi den nu ikke for meget så bliver styretøjet træls og hårdt at vride rundt.. jeg har ca 5mm slør i min dyt..
Fri bane fuld hane! 
- needspeed
- Mester Medlem